Documentació adjunta

CAMPIONAT SOCIAL DE DOBLES 2019

28 de setembre de 2019

CAMPIONAT SOCIAL DE DOBLES 2019

INSCRIPCIONS : Fins el 18 d'OCTUBRE. Inscripció en el document adjunt. (Imprimir,entregar i pagar inscripció a l'Organització : Iñaki Morelló)

DATA D'INICI : 21 d'OCTUBRE.

PREU :   10€ /Per PARELLA

FUNCIONAMENT:

Campionat amb un sol quadre d'eliminatòries. Els perdedors de la primera ronda passaran a jugar el quadre de Consolació.

Els partits seran a 2 set amb super tie-break de tercer set en cas d'empat a un set.

L'Organització avisarà amb una setmana d'antelació dels partits a jugar,les parelles s'hauran de posar d'acord per jugar dins de la setmana indicada i avisar del dia i hora a l'organització perquè aquests reservin la pista.Aquest avís ha de ser com a molt tard el dissabte abans de la setmana indicada per jugar. Tots els partits s'han de jugar al Club Tennis Sant Celoni.

L'Organització penjarà en aquesta pàgina un document amb els quadres del campionat,els partits a jugar i un altre amb els telèfons dels jugadors.

No hi han comentaris.