Imatges relacionades

CAMPIONAT SOCIAL DE TENNIS 2021

15 de març de 2021

CAMPIONAT SOCIAL INDIVIDUAL DE TENNIS  2021

Ja tenim campions del Social de Tennis 2021.

Campió Absolut : Aleix Boada - Carles Puche      2/6   6/3   9/11

Campió Consolació : Hèctor Molà - Victor Mesa   6/3  6/1

INSCRIPCIONS : Fins el 4 d'ABRIL. Inscripció PEL GRUP DE WASSAP creat per al campionat . Organització : Iñaki Morelló)

DATA D'INICI : 10 d'ABRIL.

PREU :   10€ / Soci del Club i Alumnnes Escola de Tennis

15€ / No Soci del Club

FUNCIONAMENT:

Campionat amb un sol quadre d'eliminatòries. Els perdedors de la primera ronda passaran a jugar el quadre de Consolació.

Els partits seran a 2 set amb tie-brak i amb super tie-break de tercer set en cas d'empat a un set. Les pilotes van a càrrec dels jugadors menys en les finals que lies posarà l'organització.

L'Organització avisarà amb una setmana d'antelació dels partits a jugar,els jugadors s'hauran de posar d'acord per jugar dins de la setmana indicada i avisar del dia i hora a l'organització per la reserva de pista. Tots els partits s'han de jugar al Club Tennis Sant Celoni.

L'Organització penjarà en aquesta pàgina un document amb els quadres del campionat,els partits a jugar i un altre amb els telèfons dels jugadors.

Animar-vos a jugar !!!!!.

Moltes gràcies.

No hi han comentaris.