COVID-19 FASE 1. OBERTURA DE PISTES

22 de maig de 2020

OBERTURA DE PISTES

Benvolguts socis i socies ,en primer lloc, desitjar que  vosaltres i les vostres famílies estigueueu bè.

El proper dilluns dia 25 entrem en FASE 1 , aixó vol dir que podrem obrir les pistes de tennis i la de pàdel.

Aquestes són les condicions mínimes que caldrà seguir en el procés d'obertura durant la fase 1.

* Es podran dur a terme únicament les activitats a l'aire lliure, és adir, les que no tenen sostre.

* Les activitats només podran ser de forma individual i sense contacte durant el joc. No es pot fer dobles.

* No es podran utilitzar vestidors, dutxes ni servei de restaurant i/o cafeteria.

* Els usuaris seran els responsables del seu material i de la desinfecció dels mateixos.

* L'activitat caldrà fer-la amb cita previa (reserva de pista per la Web).

Des de la junta directiva estem treballant per tenir el club en les millors condicions i poder gaudir de la piscina durant l'estiu.

Desitjant avisar el  més aviat possible de l'obertura de totes les instal·lacions...........Cuideu-vos molt.

Moltes gràcies.

No hi han comentaris.