Club de Tennis Sant Celoni

CAMPIONAT SOCIAL DE TENNIS MASCULÍ I FEMENÍ 2023

26 de gener de 2023

CAMPIONAT SOCIAL INDIVIDUAL MASCULÍ I FEMENÍ DE TENNIS  2023

Quadres i llistat de telèfons dels jugadors/es als documents adjunts.

SEMIFINALS  s'han de jugar  de 16/05 al 28/05 . (dues setmanes ).

FINALS EL 3 i 4 DE JUNY

Demaneu pista amb temps a organització.

INSCRIPCIONS : Fins el 20 de FEBRER. Inscripció PEL GRUP DE WASSAP creat per al campionat . Organització : Iñaki Morelló)

DATA D'INICI : 27 de FEBRER.

PREU :   10€ / Soci del Club i Alumnnes Escola de Tennis

15€ / No Soci del Club

FUNCIONAMENT:

Campionat amb un sol quadre d'eliminatòries. Els perdedors de la primera ronda passaran a jugar el quadre de Consolació.

Els partits seran a 2 set amb tie-brak i amb super tie-break de tercer set en cas d'empat a un set. Les pilotes van a càrrec dels jugadors menys en les finals que lies posarà l'organització.

L'Organització avisarà amb una setmana d'antelació dels partits a jugar,els jugadors s'hauran de posar d'acord per jugar dins de la setmana indicada i avisar del dia i hora a l'organització per la reserva de pista. Tots els partits s'han de jugar al Club Tennis Sant Celoni.

L'Organització penjarà en aquesta pàgina un document amb els quadres del campionat,els partits a jugar i un altre amb els telèfons dels jugadors.

Animar-vos a jugar !!!!!.

Moltes gràcies.

No hi han comentaris.