Club de Tennis Sant Celoni

Usuari
Contrasenya

Equip Tècnic

El grup d'entrenadors que treballa a l'escola de tennis és jove,molt preparat  i la majoria formats dins del mateix club.Tots poden entrenar a qualsevol grup degut a que coneixen perfectament el sistema de treball en cada nivell.A més la majoria són estudiants universitaris de llicenciatures molt lligades al món de l'esport.

• Iñaki Morelló : Director tècnic i màxim responsable de l'Escola de Tennis amb més de 30 anys d'experiència en la formació i educació de tennistes.
  • Joan Aguilera : Llicenciat en C.A.F.E.Entrenador escola infantil,competició i adults.Capitá dels equips de competició del club. Preparador físic del grup de Competició.
  • Aleix Boada : Entrenador escola infantil,competició.Capitá dels equips de competició del club. Ex alumne de l'escola. Entrenador de Pàdel.
  • Miriam Bilbeny : Entrenadora escola infantil,perfeccionament.
  • Victor Martos : Entrenador escola infantil,perfeccionament. Entrenador de Pàdel. Ex alumne de l'escola.
  •

Tots els entrenadors tenen una formació continuada i estan al corrent de les millores i nous sistemas que cada x temps té el món de la formació de tenistes.